• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

کاربرد بازیهای ویدئویی در بهبود یادگیری مفاهیم درس مطالعات اجتماعی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • یاسمین سادات عابدی کلرود 1
  • معصومه رمضانی فینی 2

1 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان ،استان کرمان

2 استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

10.48310/rsse.2025.4054

پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی
دوره 6، شماره 4 - شماره پیاپی 22
بهمن 1403
صفحه 107-129

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 579.09 K

هم رسانی

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 85
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 39

APA

عابدی کلرود, یاسمین سادات و رمضانی فینی, معصومه . (1403). کاربرد بازیهای ویدئویی در بهبود یادگیری مفاهیم درس مطالعات اجتماعی. پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی, 6(4), 107-129. doi: 10.48310/rsse.2025.4054

MLA

عابدی کلرود, یاسمین سادات , و رمضانی فینی, معصومه . "کاربرد بازیهای ویدئویی در بهبود یادگیری مفاهیم درس مطالعات اجتماعی", پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی, 6, 4, 1403, 107-129. doi: 10.48310/rsse.2025.4054

HARVARD

عابدی کلرود, یاسمین سادات, رمضانی فینی, معصومه. (1403). 'کاربرد بازیهای ویدئویی در بهبود یادگیری مفاهیم درس مطالعات اجتماعی', پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی, 6(4), pp. 107-129. doi: 10.48310/rsse.2025.4054

CHICAGO

یاسمین سادات عابدی کلرود و معصومه رمضانی فینی, "کاربرد بازیهای ویدئویی در بهبود یادگیری مفاهیم درس مطالعات اجتماعی," پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی, 6 4 (1403): 107-129, doi: 10.48310/rsse.2025.4054

VANCOUVER

عابدی کلرود, یاسمین سادات, رمضانی فینی, معصومه. کاربرد بازیهای ویدئویی در بهبود یادگیری مفاهیم درس مطالعات اجتماعی. پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی, 1403; 6(4): 107-129. doi: 10.48310/rsse.2025.4054

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • رتبه مجله 1400-09-10

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب