آ
-
آموزش
آموزش شاخصهای مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
-
آموزش
استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
آموزش
جستاری بر مؤلفههای سازنده دانش محتواییتربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
-
آموزش جغرافیا
واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
-
آموزش جغرافیا
تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
-
آموزش جغرافیا
شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
آموزش جغرافیا
نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
آموزش جغرافیا
جستاری بر مؤلفههای سازنده دانش محتواییتربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
-
آموزش جغرافیا
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
-
آموزش ضمن خدمت
آسیب شناسی سامانههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارتهای حرفهای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
-
آینده پژوهی
واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
ا
-
ابزارهای بصری
نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
اجتماعی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
-
اصفهان
شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
امنیت
تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانشآموزان در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
-
اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان
بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتابهای درسی جامعهشناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
-
ایران
از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
ب
-
برنامه درسی
از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
-
برنامه درسی
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
-
برنامهریزی درسی پوچ
بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتابهای درسی جامعهشناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
پ
-
پیشران
واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
ت
-
تابآوری
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورهی ابتدایی پایههای چهارم تا ششم بر اساس مولفههای تابآوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]
-
تحلیل
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
-
تحلیل کمی
تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
-
تدریس
آسیب شناسی سامانههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارتهای حرفهای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
-
تربیت
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
-
تصویر
استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
تکتونیک
آموزش شاخصهای مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
-
تکنولوژی نوین
ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژیهای نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
-
تکنیکهای آموزشی
تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
ج
-
جستار
جستاری بر مؤلفههای سازنده دانش محتواییتربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
-
جغرافیا
بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
-
جغرافیا
استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
جغرافیای کاربردی
تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
د
-
دانش آموز
ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژیهای نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
-
دانشآموزان
تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانشآموزان در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
-
دانشگاه فرهنگیان
بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتابهای درسی جامعهشناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
-
دانش محتواییتربیتی
جستاری بر مؤلفههای سازنده دانش محتواییتربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
-
دبیران درس مطالعات اجتماعی
آسیب شناسی سامانههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارتهای حرفهای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورهی ابتدایی پایههای چهارم تا ششم بر اساس مولفههای تابآوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]
ر
-
راهکار
بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
-
روش تطبیقی
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
-
روش های نوین
نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
-
رومی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
ز
-
زیرمولفهها
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورهی ابتدایی پایههای چهارم تا ششم بر اساس مولفههای تابآوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]
ژ
-
ژاپن
از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
س
-
سامانههای مجازی
آسیب شناسی سامانههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارتهای حرفهای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
-
سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی
بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتابهای درسی جامعهشناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
-
سلامت روان
ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژیهای نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
ش
-
شاخص
آموزش شاخصهای مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
-
شکل حوضه
آموزش شاخصهای مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
ط
-
طراحی آموزشی
تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
ع
-
عکسبرداری
نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
عوامل کلیدی
واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
ف
-
فضای مجازی
تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانشآموزان در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
-
فضای مجازی
ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژیهای نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
ک
-
کاریکاتور
استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
کاستیها
بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
-
کانینگ
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
-
کتابهای درسی جامعهشناسی متوسطه دوم
بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتابهای درسی جامعهشناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
-
کتب مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورهی ابتدایی پایههای چهارم تا ششم بر اساس مولفههای تابآوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]
-
کرج
واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
گ
-
گردش علمی
شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
م
-
مؤلفه
جستاری بر مؤلفههای سازنده دانش محتواییتربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
-
متوسطه
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
-
محتوا
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
-
مدارس متوسطه
واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
-
مدیریت کلاس
تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
-
مزایا
بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
-
مصاحبه نیمهساختاریافته
تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
-
مطالعات
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
-
مطالعات اجتماعی نهم
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
-
مفاهیم جغرافیایی
نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
-
مقایسه تطبیقی
از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
-
منطقه حفاظت شده
شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
منطقه قمیشلو
شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
مهارتهای جغرافیایی
تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
-
مهارتهای حرفهای
آسیب شناسی سامانههای آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارتهای حرفهای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
-
مورفوتکتونیک
آموزش شاخصهای مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
-
میان رشته ای
بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
ن
-
نجف آباد
شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
نظارت
تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانشآموزان در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
-
نظام آموزشی
ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژیهای نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
-
نظام آموزشی
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
و
-
والدین
تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانشآموزان در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
-
وسایل و مواد کمک آموزشی
تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
-
ویژگی های جمعیتی ایران
استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
ه
-
هویت فرهنگی
از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد