نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش آموزش شاخص‌های مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
  • آموزش استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • آموزش جستاری بر مؤلفه‌های سازنده دانش محتوایی‌تربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
  • آموزش جغرافیا واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
  • آموزش جغرافیا تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
  • آموزش جغرافیا شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • آموزش جغرافیا نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • آموزش جغرافیا جستاری بر مؤلفه‌های سازنده دانش محتوایی‌تربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
  • آموزش جغرافیا بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
  • آموزش ضمن خدمت آسیب شناسی سامانه‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
  • آینده پژوهی واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]

ا

  • ابزارهای بصری نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • اجتماعی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
  • اصفهان شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • امنیت تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
  • اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
  • ایران از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]

ب

  • برنامه درسی از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
  • برنامه درسی بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
  • برنامه‌ریزی درسی پوچ بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]

پ

  • پیشران واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]

ت

  • تاب‌آوری تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره‌ی ابتدایی پایه‌های چهارم تا ششم بر اساس مولفه‌های تاب‌آوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]
  • تحلیل تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
  • تحلیل کمی تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
  • تدریس آسیب شناسی سامانه‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
  • تربیت تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
  • تصویر استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • تکتونیک آموزش شاخص‌های مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
  • تکنولوژی نوین ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
  • تکنیک‌های آموزشی تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]

ج

  • جستار جستاری بر مؤلفه‌های سازنده دانش محتوایی‌تربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
  • جغرافیا بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
  • جغرافیا استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • جغرافیای کاربردی تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]

د

  • دانش آموز ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
  • دانش‌آموزان تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
  • دانشگاه فرهنگیان بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
  • دانش محتوایی‌تربیتی جستاری بر مؤلفه‌های سازنده دانش محتوایی‌تربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
  • دبیران درس مطالعات اجتماعی آسیب شناسی سامانه‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره‌ی ابتدایی پایه‌های چهارم تا ششم بر اساس مولفه‌های تاب‌آوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]

ر

  • راهکار بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
  • روش تطبیقی بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]
  • روش های نوین نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • روش ویلیام رومی تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]
  • رومی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]

ز

  • زیرمولفه‌ها تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره‌ی ابتدایی پایه‌های چهارم تا ششم بر اساس مولفه‌های تاب‌آوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]

ژ

  • ژاپن از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]

س

  • سامانه‌های مجازی آسیب شناسی سامانه‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
  • سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
  • سلامت روان ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]

ش

  • شاخص آموزش شاخص‌های مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
  • شکل حوضه آموزش شاخص‌های مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]

ط

  • طراحی آموزشی تحلیل محتوای کمی کتاب جغرافیای کاربردی (پایه دوازدهم انسانی) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 119-139]

ع

  • عکسبرداری نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • عوامل کلیدی واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]

ف

  • فضای مجازی تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
  • فضای مجازی ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]

ک

  • کاریکاتور استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • کاستی‌ها بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
  • کانینگ تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
  • کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی متوسطه دوم بازنمایی اندیشه اجتماعی متفکران مسلمان در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی متوسطه دوم و مقایسه آن با سرفصل دروس رشته آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
  • کتب مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره‌ی ابتدایی پایه‌های چهارم تا ششم بر اساس مولفه‌های تاب‌آوری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 45-70]
  • کرج واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]

گ

  • گردش علمی شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]

م

  • مؤلفه جستاری بر مؤلفه‌های سازنده دانش محتوایی‌تربیتی(PCK) در آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 61-74]
  • متوسطه تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
  • محتوا تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
  • مدارس متوسطه واکاوی عوامل کلیدی و تاثیرگذار برآموزش جغرافیا در مدارس متوسطه با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر کرج) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 71-98]
  • مدیریت کلاس تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
  • مزایا بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]
  • مصاحبه نیمه‌ساختار‌یافته تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
  • مطالعات تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی متوسطه از نظر توجه به اهداف تربیت اجتماعی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-34]
  • مطالعات اجتماعی نهم تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 75-94]
  • مفاهیم جغرافیایی نقش عکس برداری و تصویر در آموزش جغرافیا: تأثیرات مثبت بر یادگیری مکانی و فهم عمیق مفاهیم [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 75-92]
  • مقایسه تطبیقی از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]
  • منطقه حفاظت شده شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • منطقه قمیشلو شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • مهارت‌های جغرافیایی تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
  • مهارت‌های حرفه‌ای آسیب شناسی سامانه‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در جهت بهبود و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای تدریس دبیران مطالعات اجتماعی (نمونه موردی: شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 97-118]
  • مورفوتکتونیک آموزش شاخص‌های مورفوتکتونیک به دانشجویان جغرافیا با استفاده از GIS و Google earth [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 119-141]
  • میان رشته ای بررسی ضرورت مطالعه میان رشته ای جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 35-52]

ن

  • نجف آباد شناسایی و ارزیابی مناطق مستعد برگزاری گردش علمی در آموزش جغرافیا (مطالعه موردی: منطقه قمیشلو در غرب استان اصفهان) [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • نظارت تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
  • نظام آموزشی ﺗﺄثیر فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین بر سلامت روان و سبک زندگی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 93-106]
  • نظام آموزشی بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران با فنلاند [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 19-39]

و

  • والدین تحلیل نقش نظارتی والدین در امنیت دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-44]
  • وسایل و مواد کمک آموزشی تاثیر رویکردهای آموزشی معلمان بر آموزش موثر جغرافیا در دبیرستان های منتخب ایران [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 99-118]
  • ویژگی های جمعیتی ایران استفاده از کاریکاتور در بهسازی فرآیند آموزش جغرافیا [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]

ه

  • هویت فرهنگی از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 3، 1403، صفحه 1-17]